Terapia axată pe comportamentele verbale. Cum îi educăm pe copiii cu autism sau cu alte afecţiuni de dezvoltare

Terapia axată pe comportamentele verbale. Cum îi educăm pe copiii cu autism sau cu alte afecţiuni de dezvoltare
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 978-606-639-325-6
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 288

Vreau mai multe informații!

*
?
Completați numele dumneavoastră
?
Completați numărul de telefon la care puteți fi contactat
*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
?
Completați întrebarea dumneavoastră
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Terapia axată pe comportamentele verbale. Cum îi educăm pe copiii cu autism sau cu alte afecţiuni de dezvoltare - Mary Lynch Barbera, Tracy Rasmussen
 
... cartea oferă instrucţiuni pas cu pas şi informaţii din abundenţă, despre cum să ajutăm copiii să dezvolte aptitudini de limbaj şi de vorbire mai bune, în acelaşi timp explicând cum să predăm folosirea limbajului mimico-gestual, în cazul copiilor neverbali.
 
Un capitol întreg se concentrează pe modalităţi de a reduce comportamentele problemă, iar volumul conţine şi informaţii utile cu privire la predarea deprinderilor de mers la toaletă şi a altor aptitudini de independenţă, care sunt utile unui copil.
 
Cartea le va da părinţilor şi specialiştilor posibilitatea de a începe imediat să folosească terapia axată pe comportamentele verbale în educarea copiilor cu autism şi cu alte afecţiuni de dezvoltare...
 
CUPRINS:
Cuvânt înainte
Introducere
CAPITOLUL 1: Să începem cu analiza comportamentală aplicată (ABA)... 18
CAPITOLUL 2: Elementele de bază ale terapiei ABA... 35
CAPITOLUL 3: Evaluarea copilului... 64
CAPITOLUL 4: Elaborarea unui sistem de întăritori comportamentali... 80
CAPITOLUL 5: Mand-ul (formularea cererilor)... 98
CAPITOLUL 6: Dezvoltarea şi îmbunătăţirea vorbirii la copiii cu aptitudini verbale inexistente sau minime... 113
CAPITOLUL 7: Predarea cu prevenirea răspunsurilor greşite şi folosirea procedurilor de transfer între operanţi... 130
CAPITOLUL 8: Predarea aptitudinilor de limbaj receptiv şi a altor operanţi non-verbali... 145
CAPITOLUL 9: Predarea operanţilor verbali... 164
CAPITOLUL 10: Coroborarea... 182
CAPITOLUL 11: Predarea deprinderilor de mers la toaletă şi a altor abilităţi importante de îngrijire personală independentă... 200
CAPITOLUL 12: Gânduri de încheiere... 220
ANEXA 1: Glosar de termeni / acronime... 238
ANEXA 2: Formular de evaluare VBI... 243
ANEXA 3: Exemple de limbaj mimico-gestual... 247
ANEXA 4: Fişe de urmărire a aptitudinilor... 248
ANEXA 5: Fişe de sondare săptămânale... 250
ANEXA 6: Pagini web utile... 253
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0448 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.