Secretele puterii de convingere

Secretele puterii de convingere
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 973-8495-75-3
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 304

DESCRIERE

Secretele puterii de convingere. Capteaza atentia si stimuleaza oamenii sa gandeasca, sa simta si sa actioneze diferit - Brian Tracy …indiferent că faci o prezentare de vânzare, participi la o negociere, îţi motivezi echipa, vorbeşti la un eveniment, ţii un discurs, eşti trainer sau profesor ori îţi trimiţi copilul la culcare mai devreme, tehnicile de a capta atenţia oamenilor şi de a-i stimula să gândească diferit, să simtă diferit şi să acţioneze în consecinţă sunt aceleaşi. De-a lungul istoriei, culmea eficienţei umane a fost capacitatea de a-i convinge pe alţii. Aşa stând lucrurile, ţinta sau scopul discursului este să determine o acţiune care nu ar avea loc dacă n-ar exista vorbitorul. De exemplu, când vorbea Demostene, oamenii spuneau: "Ce bine vorbeşte!". Dar când vorbea Alcibiade, oamenii spuneau: "Să pornim la luptă!". Sarcina ta, în calitate de vorbitor abil, este să-i motivezi pe ascultătorii tăi să "pornească la luptă". Din fericire, oricine poate învăţa să devină un vorbitor excelent şi un bun comunicator. Dacă poţi învăţa să conduci o maşină, să utilizezi tastatura computerului sau să foloseşti telefonul mobil, atunci poţi învăţa şi să fii un vorbitor eficient, ceea ce va schimba nu doar viaţa ta, ci şi pe aceea a celor din faţa ta. Puterea de convingere este o abilitate extraordinară care poate fi exercitată asupra unei singure persoane sau a unui grup şi poate fi aplicată atât în viaţa profesională cât şi în cea particulară. Fragmente din carte: …dar pentru a vorbi excelent în orice domeniu, trebuie să fii dornic să ieşi din zona ta de confort şi să intri într-o zonă plină de dificultăţi. Trebuie să accepţi să te simţi stângaci şi lipsit de stil în perioada de dezvoltare a abilităţilor tale spre un nivel mai înalt de competenţă. Ar fi bine să-ţi aminteşti povestea faimosului orator grec Demostene considerat unul dintre cei mai buni oratori ai antichităţii. La început, era nervos, timid şi bâlbâit dar era hotărât să devină un bun orator. Pentru a depăşi dificultăţile, îşi umplea gura cu pietricele şi vorbea tare pe malul mării vreme de mai multe ore pe zi. Cu timpul, a dispărut bâlbâială şi celelalte probleme legate de vorbirea în public. Vocea lui a devenit mai puternică şi mai încrezătoare. Demostene a devenit unul dintre cei mai mari oratori din istorie. Dacă eşti începător ca orator, această carte îţi va arăta cum să accelerezi procesul spre a vorbi competent, cu încredere şi claritate. Dacă eşti un orator mai experimentat, această carte îţi va oferi unele dintre cele mai bune tehnici, tactici şi metode pe care le folosesc marii oratori în orice sector al afacerilor, politicii şi a vieţii private. Cele patru condiţii pentru a deveni un vorbitor excelent Pentru a deveni un orator remarcabil, trebuie să îndeplineşti aceste patru condiţii. 1. Dorinţă. Mai întâi, trebuie să ai dorinţa arzătoare de a vorbi cu dezinvoltură în orice situaţie. Dacă ai o dorinţă suficient de puternică şi vrei cu adevărat să stăpâneşti arta oratoriei, nimic nu te poate opri de a-ţi atinge scopul. Dar simpla dorinţă nu este suficientă. 2. Hotărâre. Trebuie să iei chiar astăzi hotărârea că vei face toate eforturile, vei depăşi orice obstacol şi vei face orice este nevoie pentru a deveni un vorbitor prin excelenţă. 3. Disciplină. Trebuie să respecţi, mereu şi mereu, disciplina de a planifica, a pregăti şi a ţine discursuri şi prezentări până stăpâneşti perfect arta vorbitului în public. Nu există scurtături pentru a evita munca perseverentă spre a-ţi dezvolta această aptitudine esenţială. 4. Perseverenţă. In sfârşit, trebuie să perseverezi în ciuda unor eşecuri pe termen scurt, a unor obstacole sau a lipsei de confort pe care o resimţi. CUPRINS: INTRODUCERE Inlătură teama şi încarcă bateriile carierei tale la maxim Ţi se deschid uşile ... 23 Sporeşte-ţi stima faţă de sine ... 24 Imbunătăţeşte-ţi imaginea de sine ... 25 Abilităţile de bun vorbitor se pot învăţa ... 26 Ieşi din zona ta de confort ... 27 Cele patru condiţii pentru a deveni un vorbitor excelent ... 28 Dorinţă ... 28 Hotărâre ... 28 Disciplină ... 28 Perseverenţă ... 28 Singura limită eşti chiar tu ... 29 CAPITOLUL 1: Arta oratoriei şi retorica Cele trei elemente ale puterii de convingere ... 32 Cele trei componente ale mesajului tău ... 33 Cuvintele ... 33 Tonul ... 34 Corpul ... 35 Atenţie la stilul comunicării ... 35 O structură simplă pentru cuvântări scurte ... 36 Partea întâi ... 36 Partea a doua ... 37 Partea a treia ... 37 Ai un scop de realizat ... 38 O structură complexă pentru discursuri mai lungi ... 39 Deschiderea ... 39 Introducerea ... 39 Primul punct ... 39 Tranziţia către punctul următor ... 39 Al doilea punct cheie ... 39 Altă tranziţie ... 40 Al treilea punct cheie ... 40 Rezumatul ... 40 Cum să vorbeşti cu forţă şi dedicare ... 40 învaţă de la alţii ... 42 Rezumatul capitolui 1 ... 43 CAPITOLUL 2: O metodă simplă de planificare şi pregătire începe cu date demografice şi caracteristici ale audienţei ... 46 Vârsta şi aria de acoperire din punct de vedere al vârstei ... 46 Sexul audienţei ... 47 Veniturile ... 47 Tipul de educaţie ... 47 Ocupaţia ... 47 Situaţia familială ... 48 Cât de bine cunoaşte audienţa subiectul ... 48 Modul de gândire al audienţei ... 49 Dorinţele comune ... 49 Ce se întâmplă în viaţa lor? ... 49 Fă-ţi tema de casă - mergi dincolo de datele demografice şi caracteristicile superficiale ... 50 Cercetează ce se întâmplă în firma respectivă ... 51 Află ce se întâmplă în mediul local ... 51 Reţine cine a mai ţinut prelegeri în faţa audienţei în ultimul timp ... 52 Croieşte-ţi prelegerea ţinând seama de preocupările specifice audienţei ... 52 începe pregătirea având în minte obiectivul final ... 53 Fii atent la ceas ... 53 Odată ce ai făcut cercetările necesare, începe redactarea ... 55 Formula PMEP ... 55 Punct de vedere PI ... 56 Motive ... 56 Exemplu ... 56 Punct de vedere P2 ... 56 Formula PMEP în acţiune ... 57 Metoda ştergătorului de parbriz ... 57 Metoda cercurilor ... 58 Gândeşte cu grijă introducerea şi încheierea ... 59 Conceperea părţii vizuale a prelegerii ... 59 Tehnica baghetei magice ... 60 Folosirea Power Point ... 60 Regula 5x5 ... 61 Uită-te la audienţă ... 61 Lumina, vă rog ... 62 PowerPoint este numai un accesoriu ... 62 Aşteaptă-te la ce este mai rău ... 63 Păstrează atenţia audienţei asupra ta şi a mesajului tău ... 63 Conceperea unui discurs cursiv ... 64 Alunecă lin de la o idee la alta ... 64 Exersează! Vei fi recompensat ... 64 Foloseşte tehnici de memorare ... 65 Concepe-ţi discursul pornind de la un cuvânt ... 66 Scrie-ţi ideile pe cartonaşe ... 68 Vorbeşte mai întâi, în faţa unor grupuri mici ... 69 Vorbeşte şi plimbă-te ... 69 Caută pe Google informaţiile de care ai nevoie ... 70 Informează-te despre persoanele importante din firmă ... 70 Rezumatul capitolului 2 ... 72 CAPITOLUL 3: Increderea în sine şi puterea mentala Frica este un sentiment dobândit ... 74 Copii sensibili, adulţi hipersensibili ... 75 începe cu mesajul ... 76 Vorbeşte din inimă ... 76 Audienţa este de partea ta ... 77 Cum să construieşti încredere şi competenţă ... 78 Exprimă în cuvinte ... 78 Vizualizează ... 79 Vizualizare interioară şi exterioară ... 79 Programarea minţii ... 80 Creează emoţii ... 80 Actualizează ... 82 Factori de ultim moment care construiesc încredere ... 83 Verifică sala ... 84 Fă exerciţii de respiraţie pentru relaxare ... 84 încurajează-te singur ... 85 Mişcă-ţi degetele de la picioare ... 85 Roteşte-ţi umerii ... 85 Stai drept ... 86 Gândeşte-te la audienţă ... 86 Fii recunoscător ... 87 Nu este vorba despre tine ... 87 Rezumatul capitolului 3 ... 89 CAPITOLUL 4: Incepe în forţa în faţa oricărei audienţe Prezentarea ... 91 După prezentare ... 92 Păşeşte încrezător ... 93 înfăţişare neutră ... 93 Construieşte aşteptări pozitive ... 95 Preia controlul imediat ... 95 Fii autentic şi modest ... 96 O listă lungă de moduri de a începe un discurs ... 96 Mulţumeşte organizatorilor ... 97 începe cu o declaraţie pozitivă ... 97 Complimentează audienţa ... 97 Fă o declaraţie provocatoare despre audienţă ... 98 Referă-te la evenimente actuale ... 98 Referă-te la un eveniment istoric ... 99 Vorbeşte despre o persoană bine-cunoscută ... 100 Repetă o conversaţie recentă ... 101 Fă o afirmaţie şocantă ... 101 Citează dintr-un studiu recent ... 101 Oferă speranţă ... 102 Poate începi cu puţin umor ... 102 Comportă-te ca un amfitrion ... 103 Pune o întrebare, fă un sondaj ... 103 Fă-i să vorbească între ei ... 104 Deschide discursul cu o problemă ... 104 Fă o declaraţie, pune o întrebare ... 105 începe cu o poveste ... 106 Construieşte o punte de legătură ... 107 Vorbeşte-le despre tine ... 108 Rezumatul capitolului 4 ... 109 CAPITOLUL 5: Cum sa conduci întâlniri cu grupuri mici Intâlnirile cu grupuri mici sunt importante ... 112 Pregăteşte-te cu grijă ... 113 Gândeşte-te să-ţi alegi bine locul ... 114 Fii punctual ... 115 Tipuri de întâlniri ... 116 întâlnire pentru rezolvarea problemelor ... 115 întâlnire de informare ... 115 întâlnire pentru anunţarea unui nou produs ... 115 întâlnire de armonizare a echipei ... 116 Conducătorul întâlnirii ... 116 Participant activ ... 116 Oferă-te voluntar să preiei responsabilităţi ... 117 Pregăteşte-te din timp ... 118 Cum să-i convingi pe alţii ... 118 Acceptare ... 119 Apreciere ... 119 Admiraţie ... 120 Aprobare ... 120 Atenţie ... 121 Agreabil ... 121 Evită critica sau negativismul ... 122 Evită barierele în calea comunicării ... 123 Rezumatul capitolului 5 ... 125 CAPITOLUL 6: Conducerea prezentărilor şi a negocierilor cu grupuri mici Prezentările în faţa unui mic grup pot să-ţi construiască sau să-ţi distrugă cariera ... 128 începe având în minte obiectivul final ... 128 Aminteşte-ţi că totul se poate negocia ... 129 Gândeşte ca un avocat ... 129 învaţă să faci deosebirea între dorinţă şi teamă ... 130 Cum să înţelegi participanţii la întâlnire ... 131 Cum să înţelegi temerile obişnuite ... 132 Diminuează-le rezistenţa ... 133 Cum să negociezi tranzacţii importante ... 133 Legea celor patru ... 135 Prezentare şi negociere; principiile rămân aceleaşi ... 136 Scrie-ţi gândurile pe hârtie ... 136 Arătă-te întotdeauna rezonabil şi agreabil ... 136 Implică participanţii ... 137 Solidaritatea de grup ... 137 Stabileşte membrii dominanţi ... 138 Diverse lovituri ... 138 Comunicarea este o stradă cu două sensuri ... 139 Adoptă o poziţie de forţa ... 140 Stabileşte următoarea acţiune ... 141 Prezentarea trebuie să fie atât văzută, cât şi auzită ... 142 Arată materiale scrise, pune şi solicita întrebări ... 143 Evită neînţelegerile ... 144 Rezumatul capitolului 6 ... 145 CAPITOLUL 7: Stăpânirea podiumului: cum să impresionezi o audienţă largă Cu cât este mai scurta prelegerea, cu atât este mai dificil de pregătit ... 148 Cele opt componente ale unui discurs cheie ... 149 Deschiderea unui discurs ... 149 Introducerea unui discurs ... 149 Primul punct al unui discurs ... 149 Tranziţia la punctul următor al unui discurs ... 150 Al doilea punct principal al unui discurs ... 150 Altă tranziţie a unui discurs ... 150 Al treilea punct principal al unui discurs ... 150 Rezumatul unui discurs ... 150 Cele şapte elemente esenţiale ale unui discurs ... 150 Introducere şi deschidere ... 150 Exerciţiul face perfecţiun ea ... 151 Verifică sala de conferinţă ... 152 Amestecă-te printre participanţi ... 153 Ascultă-i pe alp vorbitori ... 154 Schimbă din mers ... 156 Stai de vorbă cu persoana care te prezintă ... 156 A venit momentul spectacolului! ... 157 Cum să-ţi transmiţi mesajul ... 158 Leagă Secare idee de povestea în care vrei s-o integrezi ... 158 Activează întreg creierul ... 159 Priveşte în ochi persoane din audienţă ... 159 Mişcă-te puţin în timp ce vorbeşti ... 160 Tranzipi fluente ... 160 Fii spontan ... 161 Disciplinează-te să nu divagheziprea mult ... 161 Menţine coerenţa ... 162 Scrie-ţi discursul cuvânt cu cuvânt ... 163 Foloseşte forţa cifrei trei ... 163 Construirea relaţiei cu audienţa ... 164 Păstrarea unui ritm bun ... 166 Rezumatul şi încheierea ... 167 Când ajungi la sfârşit, opreşte-te ... 168 Aşteaptă ... 169 Discurs pentru ocazii speciale ... 169 Premii şi felicitări ... 170 Prezentări ale unor persoane sau mulţumiri în cadrul unor evenimente publice ... 170 Aniversări ... 171 Căsătorii ... 172 Ceremonii funerare ... 173 Rezumatul capitolului 7 ... 175 CAPITOLUL 8: Stăpânirea vocii: tehnici eficiente de stăpânire a vocii Adoptă un ritm mai lent ... 178 Energia este esenţială ... 178 Toată lumea trebuie să te poată auzi ... 179 Nu considera nimic drept garantat ... 170 Sistemul de sunet este critic ... 180 Dacă sunetul nu este bun, nu ţii discursul ... 181 Aşteaptă-te să ai probleme de sunet ... 182 Cum să-ţi construieşti o voce puternică ... 183 Inregistrează-te şi ascultă-ţi vocea ... 184 Vorbitul în public este diferit de o conversaţie obişnuită ... 185 Exagerează puţin ca să iasă bine ... 185 Revezi şi îmbunătăţeşte ... 186 înregistrează convorbirile telefonice ... 186 Puterea pauzei ... 187 Pauza pentru înţelegere ... 187 Pauza dramatică ... 188 Pauza autoritară ... 188 Pauză pen tru completarea propoziţiei ... 189 Tonul vocii ... 189 Elemente fizice ale vocii şi gâtului ... 190 Rezumatul capitolului 8 ... 192 CAPITOLUL 9: Secretele meseriei: tehnici ale unor vorbitori de elită Vorbitorii cei mai bine plătiţi ... 194 Vorbitori itineranţi ... 195 Două calităţi ale celor mai buni vorbitori ... 196 Foarte multă energie şi forţă vitală ... 196 Conţinut şi prezentare excelente ... 196 Alte lucruri pe care le fac bine vorbitorii de succes şi de ce trebuie să le faci şi tu ... 197 Gratulează-1 pe organizatorul întâlnirii ... 197 Intâlneşte-te cu alţi oratori ... 198 Acordă timp pentru studiu, cercetare şi pregătire ... 199 Află clar obiectivele ... 200 învaţă limbajul ... 201 Planifică şi organizează materialul ... 201 Revizuieşte şi fă repetiţii ... 201 Verifică sala de conferinţă ... 202 Cunoaşte-ţi audienţa ... 202 Reţine numele persoanelor importante ... 203 învaţă cum să intri şi cum să ieşi de pe podium ... 203 Captează audienţa ... 204 Tratează-i ca pe nişte prieteni ... 204 Foloseşte toate metodele pentru menţinerea atenţiei ... 205 Schimbă mereu vitezele ... 206 Oferă timp pentru absorbirea ideii ... 207 Foloseşte-ţi atât vocea cât şi limbajul trupului ... 207 Rezumatul capitolului 9 ... 209 CAPITOLUL 10: Cum să controlezi spaţiul din jurul tău Sunetul ... 211 Lumina ... 211 Temperatura ... 211 învaţă să recunoşti minciunile pe care le spun oamenii ... 212 Regulamentul de prevenire a incendiilor ... 212 "Este controlat de computer" ... 213 Cum să tratezi cu oamenii care spun minciuni ... 213 Ameninţă-i dacă este necesar ... 213 Refuză să plăteşti ... 214 Verifică iluminarea ... 215 Unde trebuie puse reflectoarele ... 215 Fantoma de la operă ... 216 Faţa ta este extrem de importantă ... 216 Verifică din timp ... 217 Nu este spectacol de club de noapte ... 218 Controlează aranjamentul sălii ... 219 Supraveghează aranjarea sălii ... 219 Nu lua nimic drept garantat ... 220 Ar trebui ca toată lumea să te poată vedea cu uşurinţă ... 220 Ţine oamenii aproape de tine şi apropiaţi între ei ... 221 Mută scaunele aproape de tine ... 222 Lasă spaţii între scaune ... 223 Controlează podiumul ... 224 Reglează sistemul de sunet ... 224 Microfoane ... 225 Lavaliera ... 225 Microfonul de mână ... 226 Cum să ţii totul sub control pe podium ... 226 Folosirea mijloacelor vizuale ... 227 Moartea vine cu Power Point ... 228 Priveşte spre audienţă ... 229 Reţine regula 5x5 ... 229 Flip-charturi şi whiteboarduri ... 230 Verifică cu atenţie ... 231 Controlează temperatura ... 231 Nu avea încredere în angajaţii clădirii ... 232 Temperatura ideală ... 232 Rezumatul capitolului 10 ... 234 CAPITOLUL 11: Incheie în forţă: Lasă-i fără suflare! Gândeşte încheierea cuvânt cu cuvânt ... 238 încheie cu o chemare la acţiune ... 238 încheie cu un rezumat ... 239 încheie cu o povestire ... 239 Fă-i să râdă ... 241 Foloseşte rimele ... 243 încheie într-o notă de speranţă ... 243 Arată clar că ţi-ai încheiat discursul ... 245 Permite-le să aplaude ... 245 Ovaţii în picioare ... 246 Influenţa puternică pe care o poate exercita un discurs bun ... 247 Rezumatul capitolului 11 ... 249 CAPITOLUL 12: Cum să faci prezentări de vânzări convingătoare Puterea de convingere este cheia ... 252 Toată lumea activează în vânzări ... 253 Cum să te vinzi pe tine şi ideile tale ... 253 Diminuează temerile, sporeşte eficienţa ... 254 Orice îţi afectează credibilitatea ... 255 Cele şapte etape pentru vânzări eficiente ... 256 Prospectare ... 256 Cele patru cerinţe pentru un potenţial client promiţător ... 257 Potenţiali clienp reali şi falşi ... 258 La început, formulează clar problema ... 259 Construirea conexiunii şi a încrederii ... 259 Ce le place cumpărătorilor? ... 260 Ascultă-p potenţialii clienţi ... 260 Transformă o afirmaţie într-o întrebare ... 261 Concentrează-te pe relape ... 262 Identificarea exactă a necesităţilor ... 262 Adoptă abordarea unui "doctor în vânzări" ... 263 Mai întâi, identifică necesitatea ... 264 Prezentarea de vânzări ... 264 Cum să răspunzi la obiecţii ... 266 încheierea vânzării ... 266 încheierea printr-o invitaţie ... 267 încheierea prin directivă ... 267 încheierea unei vânzări este o artă ce se poate învăţa ... 268 Solicită decizia de achiziţie ... 269 Respingerea nu este personală ... 270 Vânzări repetate şi recomandări ... 271 Prevenirea răzgândirii clientului ... 271 Vânzările cele mai profitabile şi care se fac cel mai uşor ... 272 Cum să vinzi unor grupuri: prezentarea în faţa unei echipe ... 273 Află cura se ia decizia de achiziţie ... 273 Identifică persoanele cheie ... 274 Află cine ia decizia finală ... 274 Descoperă beneficiul cheie ... 275 Descoperă obiecţia principală ... 275 Cum să vorbeşti ca un vânzător profesionist ... 276 Construieşte o relaţie şi încredere ... 276 Clarifică necesităţile ... 276 Prezintă-ţi clar ideile ... 277 Răspunde preocupărilor clientului ... 277 îndeamnă la acţiune ... 277 Rezumatul capitolului 12 INDEX DESPRE AUTOR FINAL

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0302 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.