Revolutia Marketingului contextual
Preț: 70,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Mathew Sweezey
ISBN: 9786303320434
Editura: Prestige
Anul publicării: 2024
Pagini: 336
Categoria: Dezvoltare personala/Leadership
DESCRIERE
Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey
Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul - legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului.
Experientele clientilor trebuie sa fie:
• Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
• Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
• Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
• Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor.
• Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului.
• Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
MATHEW SWEEZEY foloseste exemple concrete pentru a sublinia un nou model de marketing, folosit in egala masura de brandurile mari si mici. Cartea cuprinde si o parte practica, asemenea unui manual pentru marketingul bazat pe context.
Revolutia marketingului contextual va schimba pentru totdeauna modul in care gandesti despre scopul si aplicarea marketingului.
Sweezey este Directorul Departamentului de Marketing al Salesforce. Cercetator, cugetator, cu numeroase premii la activ, dar si scriitor apreciat, munca lui apare in publicatii de top ca AdAge, Forbes, Brand Quarterly, The Economist si The Observer. Este autorul Marketing Automation for Dum mies. Tine conferinte in intreaga lume si lucreaza cu cele mai mari si res¬pectate branduri de pe mapamond, incluzand UPS, Home Depot, AT&T si Dell.
CUPRINS:
Introducere:
De ce contextul este rege
Partea I:
MODUL ÎN CARE MASS-MEDIA INFINITĂ ŢI-A TRANSFORMAT COMPANIA PENTRU TOTDEAUNA
1. Trei aspecte esentiale ale revoluţiei
marketingului contextual
2. Un nou consumator, o nouă călătorie
pentru consumatori
Partea a II-a:
CUM FUNCŢIONEAZĂ CONTEXTUL ÎN MARKETING
3. Cadrul contextual
4. Disponibile
5. Permise
6. Personale
7. Autentice
8. Intentionate
Partea a III-a:
CUM SE VÂND MARCILE ÎN ERA MASS-MEDIEI INFINITE
9. Trecerea de la campanii la călătorii ale clientilor
10. Declansatoare de-a lungul călătoriei.
Revoluția marketingului contextual
11. Utilizarea automatizării pentru a ghida călătoriile
12. Mai rapid, mai bine
13. Un nou model de afaceri pentru revoluţia
14. Primul pas şi concluziile finale
Note
Mulţumiri
CUM SE VÂND MARCILE ÎN ERA MASS-MEDIEI INFINITE
9. Trecerea de la campanii la călătorii ale clientilor
10. Declansatoare de-a lungul călătoriei.
Revoluția marketingului contextual
11. Utilizarea automatizării pentru a ghida călătoriile
12. Mai rapid, mai bine
13. Un nou model de afaceri pentru revoluţia
14. Primul pas şi concluziile finale
Note
Mulţumiri
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 65,00 lei69,90 lei (-7,01%)
- 45,00 lei47,00 lei (-4,26%)
- 59,00 lei
Promoţii
-- 65,00 lei69,90 lei (-7,01%)
- 45,00 lei47,00 lei (-4,26%)
- 25,00 lei27,00 lei (-7,41%)
RECENZII