Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Puterea miraculoasa a apei. Nu esti bolnav…doar insetat! Nu trata setea cu medicamente - F. Batmanghelidj

... bazată pe 20 de ani de cercetare clinică si stiintifică în ce priveste rolul apei în organism, prezintă descoperirea extraordinară că deshidratarea cronică neintentionată produce stres, dureri cronice si multe boli degenerative însotite de durere. Gura uscată nu este singurul semn de deshidratare; este gresit să asteptati până vi se face sete. Veti afla care sunt semnalele emise de organism când duce lipsă de apă. Corectarea aportului de apă – da, de apă! apă naturală, cât mai curată – vă poate ajuta să trăiti mai sănătos, bucurându-vă de o viată lipsită de durere.

Veti învăta:
- cum să preveniti în mod natural boli precum astmul bronsic, alergiile, hipertensiunea arterială;
- cum să ameliorati durerile, inclusiv pirozisul, durerea de spate, durerea artritică, durerea din colită si migrenele;
- cum să folositi apa pentru a preveni si combate îmbătrânirea prematură;
- cum să eliminati fără efort kilogramele în plus, natural si fără restrictii alimentare.

Fragmente din carte:
…in această carte vom discuta rolul apei în organism şi vom vedea că o înţelegere clară a acestui subiect ne poate schimba felul în care percepem problemele de sănătate din societatea noastră. Vom afla în ce fel medicina preventivă ar putea deveni abordarea principală a sistemului de îngrijire a sănătăţii din orice societate. Eroina acestei cărţi este apa. Fiecare explicaţie va porni de la premisa că apa constituie substanţa primară şi agentul principal în evenimentele obişnuite care au loc în organismul uman. Având în minte rolul primordial al apei, vom examina câteva stări de boală.

Vom discuta despre rolul apei, trecut cu vederea, în situaţii fiziologice care vor deveni în cele din urmă stări de boală. In cadrul „bolilor" pe care le vom discuta va trebui exclus un posibil rol iniţial al perturbării metabolismului apei înainte de a presupune că aceste stări au fost cauzate prin alte procese. Acesta este sensul adevărat al unei abordări preventive în cadrul sistemului de sănătate. Pentru început trebuie să excludem cauzele mai simple ale apariţiei bolii în organism, iar apoi să ne gândim la cele mai complicate.

Adevărul simplu este că deshidratarea poate duce la apariţia bolii. Oricine ştie că apa este „bună" pentru organism, însă se pare că nu ştim cât de vitală este aceasta pentru sănătatea noastră. Nu ştim ce se întâmplă în corpul nostru dacă acesta nu îşi primeşte necesarul zilnic de apă. După ce veţi citi această carte veţi dobândi o înţelegere mai clară a acestei chestiuni. Soluţia pentru prevenirea şi tratamentul bolilor produse de deshidratare constă într-un aport regulat de apă. Acest lucru va fi prezentat in cartea de faţă. Vom discuta de ce, în majoritatea cazurilor, stările de boală trebuie privite ca tulburări produse prin deshidratare. Printr-un simplu aport zilnic suplimentar de apă poţi învinge multe boli.

Trebuie să te adresezi unui cadru medical dacă, după ce ai făcut ajustările necesare în privinţa alimentaţiei lucrurile nu se rezolvă şi o problemă medicală continuă să te afecteze. Ceea ce oferim noi aici sunt cunoştinţele necesare pentru prevenirea şi vindecarea bolilor produse de deshidratare. La sfârşitul cărţii, când relaţia dintre deshidratarea cronică şi apariţia bolii va deveni clară pentru cititor, vor fi oferite informaţii privind necesarul zilnic de apă şi dieta complementară în vederea prevenirii „bolilor produse prin deshidratare", sau chiar pentru vindecarea acestora dacă nu s-a dezvoltat deja o situaţie total ireversibilă…

CUPRINS:
Prefaţă
Introducere Nu trataţi setea cu medicamente
Capitolul 1 De ce „medicina" nu vindecă bolile
Principii de bază
Paradigma care trebuie schimbată
Sursa erorii în medicină
Capitolul 2 Noua paradigmă
Reglarea apei în diferitele stadii ale vieţii
Este nevoie de o înţelegere deplină
Alte proprietăţi importante ale apei
Durerea: strigăte pentru sete
Capitolul 3 Durerea dispeptică
Durerea din colită
Durerea din falsa apendicită
Hernia hiatală
Capitolul 4 Durerea din artrita reumatoidă
Durerea de spate
Durerea cervicală
Durerea anginoasă
Durerile de cap
Capitolul 5 Stresul şi depresia
Mecanismele de compensare, iniţial silenţioase, asociate cu deshidratare
Endorfinele, cortizonul, prolactina şi vasopresina
Alcoolul
Sistemul renină-angiotensinei
Capitolul 6 Hipertensiunea arterială
Deficitul de apă: posibilă cauză pentru hipertensiune
Capitolul 7 Hipercolesterolemia
Mărturii care ne pun pe gânduri
Capitolul 8 Excesul ponderal
Mâncatul excesiv
Băuturile carbogazoase fară zahăr determină creşterea în greutate
Capitolul 9 Astmul bronşic şi alergiile
Capitolul 10 Câteva aspecte metabolice legate de stres şi deshidratare

Diabetul zaharat insulino-independent
Triptofanul şi diabetul
Diabetul zaharat insulino-dependent
Capitolul 11 Cele mai simple tratamente
Calitatea apei de băut
Dieta ideală pentru bolile produse de deshidratare
Capitolul 12 Sarea şi mişcarea fizică: două ingrediente de bază pentru sănătate
Sarea: eternul medicament
Sarea: câteva dintre efectele ei miraculoase
Mişcarea fizică
Care sunt cele mai bune forme de mişcare fizică?
Sistemul de îngrijire a sănătăţii şi responsabilităţile noastre
Economii de costuri pentru naţiune
Bibliografie
Despre autor

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0352 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.