Psihologia învățării. Cum învață copiii și adulții?

Psihologia învățării. Cum învață copiii și adulții?
Preț: 34,95 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 978-973-46-7725-2
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 296

DESCRIERE

Psihologia învățării. Cum învață copiii și adulții? - Georgeta Pânișoară
 
... invățarea ne însoțește de la naștere pînă la sfîrșitul vieții, fie că ne dorim sau nu acest lucru, fie că sîntem sau nu conștienți de ea. Datorită expansiunii cunoașterii din jurul nostru, sîntem «asediați» de o multitudine de date care ne atrag atenția și ne presează să interacționăm cu ele, care ne motivează să recepționăm informații, să memorăm, să formăm noi deprinderi.
 
Mult mai puține sînt însă materialele care ne învață cum să învățăm, să asimilăm cunoștințe, să formăm deprinderi, abilități, competențe. Volumul de față constituie o resursă pentru studenții care studiază psihologia învățării în cadrul unei facultăți de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza învățarea la clasă, pentru consilierii școlari și, nu în ultimul rînd, pentru părinții aflați în căutarea unei surse competente de modele și a unei direcții diferite, prin care să acționeze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute în domeniu. Georgeta Pânișoară
 
CUPRINS:
 
Cuvant inainte
Capitolul 1. Invatarea. Definitia invatarii
Capitolul 2. Teoriile asociationiste/behavioriste ale invatarii
Capitolul 3. Implicatii psihoeducationale ale teoriilor asociationiste/behavioriste
Capitolul 4. Teoria lui Albert Bandura
Capitolul 5. Implicatii psihoeducationale ale teoriei social-cognitive
Capitolul 6. Teorii umaniste ale invatarii
Capitolul 7. Implicatii psihoeducationale ale teoriilor umaniste
Capitolul 8. Teoriile constructiviste ale invatarii
Capitolul 9. Implicatii psihoeducationale ale teoriilor constructiviste
Capitolul 10. Teoriile cognitive ale invatarii
Capitolul 11. Implicatii psihoeducationale ale teoriilor cognitive ale invatarii
Capitolul 12. Forme si stiluri de invatare
Capitolul 13. Motivarea pentru invatare
Capitolul 14. Creativitatea in invatare
Capitolul 15. Statutul invatarii in lumea tehnologiei
Capitolul 16. Invatarea autoreglata si avantajele sale
Capitolul 17. Succesul si esecul in invatare. Factori de influenta
Bibliografie
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.0320 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.