Psihologia comunicării. Teorii și metode
Preț: 34,95 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Jean-Claude Abric
ISBN: 978-973-46-8830-2
Editura: Polirom
Anul publicării: 2022
Pagini: 192
Categoria: Psihologie/Sociologie
DESCRIERE
Psihologia comunicării. Teorii și metode
... prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea.
Pornind de la ideea că orice comunicare este, înainte de toate, o interacțiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin în situațiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente și modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării în grup, observarea și dirijarea instruirilor în grup; relațiile dintre comunicare și influență socială: conformismul, inovația, rolul minorităților și al majorităților.
Avem în față o carte de inițiere în psihologia socială a comunicării, în cadrul căreia teoria și metodologia sunt strâns legate, garantând astfel o abordare riguroasă a situațiilor de comunicare, ce nu exclude implicațiile practice.
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 50,00 lei53,00 lei (-5,66%)
- 59,00 lei
- 50,00 lei55,00 lei (-9,09%)
Promoţii
-- 50,00 lei53,00 lei (-5,66%)
- 50,00 lei55,00 lei (-9,09%)
- 70,00 lei75,00 lei (-6,67%)
RECENZII