Predarea gandirii creative

-7,9%
Preț: 35,00 lei
38,00 lei (-7,89%)
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Bill Lucas, Ellen Spencer
ISBN: 978-606-048-217-8
Editura: Didactica Publishing House
Anul publicării: 2021
Pagini: 216
Categoria: Psihologie/Sociologie
DESCRIERE
Predarea gandirii creative: Dezvoltarea elevilor si studentilor care genereaza idei si gandesc critic - Bill Lucas, Ellen Spencer
... acolo unde odată era suficient să știi și să faci lucruri, tinerii au acum nevoie de mai mult decât cunoștințe despre subiect pentru a prospera: au nevoie de capacități. Predarea gândirii creative este primul titlu din seria Pedagogie pentru o lume în schimbare, bazată pe filosofia lui Lucas și Spencer de predare dispozițională a unei abordări pedagogice care urmărește să cultive în cursanți anumite dispoziții pe care dovezile sugerează că vor fi valoroase atât pentru școală, cât și în viață.
Cartea este structurată într-un format ușor de accesat, combinând o listă cuprinzătoare de idei practice pentru a stimula planificarea lecțiilor cu îndrumări de specialitate privind integrarea lor în practica dumneavoastră, urmată de o mulțime de sugestii inventive cu privire la modul în care progresul cursanților poate fi evaluat și urmărit de-a lungul drumului atât de elev, cât și de profesor.
Autorii merg mai departe pentru a oferi exemple de succes prezentând studii de caz despre inovațiile școlilor în adoptarea acestor abordări și dedică un capitol disipării oricăror îndoieli urgente pe care profesorii le pot avea, expunând potențialele capcane și oferind sfaturi despre cum să le evite.
Completată cu o perspectivă bazată pe cercetare și strategii gata de utilizare, Predarea gândirii creative este un puternic apel la acțiune și un manual practic pentru toți profesorii și liderii, atât în cadrul primar, cât și în cel secundar, care doresc să încorporeze o abordare a capacităților în școlile lor.
CUPRINS:
Mulţumiri
Serie introductivă: Capacităţi şi pedagogie
Schimbarea rolurilor în şcoală
Scopurile educaţiei
Care capacităţi contează mai mult?
Ideea pedagogiilor-semnătură
Un proces în patru paşi pentru a cultiva capacităţile tinerilor
învăţarea schimbării
Despre serie
Capitolul 1: Gândirea creativă
Scurtă istorie a gândirii creative
Gândirea creativă în detaliu
De ce contează astăzi gândirea creativă
Capitolul 2: Cultivarea gânditorilor creativi
Predarea pentru dezvoltarea capacităţilor
Cinci pedagogii-semnătură
Ecologia gândirii creative
Două abordări esenţiale
Punerea în practică într-o şcoală
Concentrarea pe fragmente
Capitolul 3: Punerea în practică
Curiozitatea
Stăruinţa
Colaborarea
Disciplina
Imaginaţia
Capitolul 4: Aprofundarea
Leadership pentru gândirea creativă
Dezvoltarea profesională pentru gândirea creativă
Dezvoltarea personală pentru învăţarea în lumea reală
Analizarea pedagogiilor-semnătură pentru cultivarea gândirii creative
Implicarea părinţilor în ideea de gândire creativă
Experienţe transcurriculare pentru gândirea creativă
Capitolul 5: Practici promiţătoare
Liceul Rooty Mill, Sydney — leadership, obiceiuri vizibile de gândire, învăţare profesională şi tehnologie
Şcoala Thomas Tallis, Londra — leadership, integrare şi pedagogie la nivelul întregii şcoli
Şcoala Primară Redlands, Reading - mentalităţi de creştere, învăţare bazată pe cercetare şi cursurile de formare de la Universitatea Redlands
Şcoala Primară Brunswick East, Melbourne — comunităţile de învăţare de vârste diverse, obiceiuri de gândire şi „Filozofia, pentru Copii"
Şcoala Primară Our Lady ofVictories, Keighley - curriculum orientat pe aptitudini, simţul aventurii şi „săptămâni altfel" tematice
Şcoala Duloe Church of England, Liskeard - conexiuni creative croscurriculare şi profesori susţinuţi să îşi asume riscuri
Victorian Curriculum and Assessement Authority, Australia si susţinerea şcolilor pentru a dezvolta pedagogii-semnătură şi abordări
inovatoare pentru evaluarea capacităţilor
New Pedagogies for Deeper Learning, Canada - orientată pe cercetare, claritatea progresului pe baza capacităţilor definite şi angajamentul pedagogiilor de a construi capacităţi
Four Dimensional Education, SUA — axată pe cercetare, transparenţă în progresul capacităţilor definite şi o alianţă a liderilor din educaţie
Scoli creative
Educating Ruby şi Building Learning Power, UK
Capitolul 6: Semnele succesului
Elevii care urmăresc progresul
Profesorii care urmăresc progresul
Opţiuni de evaluare în lumea reală
Opţiuni de evaluare ordine
Capitolul 7 Provocări creative
Anexă: Metode de predare şi învăţare pentru dezvoltarea gânditorilor creativi de la A la Z
Bibliografie
Serie introductivă: Capacităţi şi pedagogie
Schimbarea rolurilor în şcoală
Scopurile educaţiei
Care capacităţi contează mai mult?
Ideea pedagogiilor-semnătură
Un proces în patru paşi pentru a cultiva capacităţile tinerilor
învăţarea schimbării
Despre serie
Capitolul 1: Gândirea creativă
Scurtă istorie a gândirii creative
Gândirea creativă în detaliu
De ce contează astăzi gândirea creativă
Capitolul 2: Cultivarea gânditorilor creativi
Predarea pentru dezvoltarea capacităţilor
Cinci pedagogii-semnătură
Ecologia gândirii creative
Două abordări esenţiale
Punerea în practică într-o şcoală
Concentrarea pe fragmente
Capitolul 3: Punerea în practică
Curiozitatea
Stăruinţa
Colaborarea
Disciplina
Imaginaţia
Capitolul 4: Aprofundarea
Leadership pentru gândirea creativă
Dezvoltarea profesională pentru gândirea creativă
Dezvoltarea personală pentru învăţarea în lumea reală
Analizarea pedagogiilor-semnătură pentru cultivarea gândirii creative
Implicarea părinţilor în ideea de gândire creativă
Experienţe transcurriculare pentru gândirea creativă
Capitolul 5: Practici promiţătoare
Liceul Rooty Mill, Sydney — leadership, obiceiuri vizibile de gândire, învăţare profesională şi tehnologie
Şcoala Thomas Tallis, Londra — leadership, integrare şi pedagogie la nivelul întregii şcoli
Şcoala Primară Redlands, Reading - mentalităţi de creştere, învăţare bazată pe cercetare şi cursurile de formare de la Universitatea Redlands
Şcoala Primară Brunswick East, Melbourne — comunităţile de învăţare de vârste diverse, obiceiuri de gândire şi „Filozofia, pentru Copii"
Şcoala Primară Our Lady ofVictories, Keighley - curriculum orientat pe aptitudini, simţul aventurii şi „săptămâni altfel" tematice
Şcoala Duloe Church of England, Liskeard - conexiuni creative croscurriculare şi profesori susţinuţi să îşi asume riscuri
Victorian Curriculum and Assessement Authority, Australia si susţinerea şcolilor pentru a dezvolta pedagogii-semnătură şi abordări
inovatoare pentru evaluarea capacităţilor
New Pedagogies for Deeper Learning, Canada - orientată pe cercetare, claritatea progresului pe baza capacităţilor definite şi angajamentul pedagogiilor de a construi capacităţi
Four Dimensional Education, SUA — axată pe cercetare, transparenţă în progresul capacităţilor definite şi o alianţă a liderilor din educaţie
Scoli creative
Educating Ruby şi Building Learning Power, UK
Capitolul 6: Semnele succesului
Elevii care urmăresc progresul
Profesorii care urmăresc progresul
Opţiuni de evaluare în lumea reală
Opţiuni de evaluare ordine
Capitolul 7 Provocări creative
Anexă: Metode de predare şi învăţare pentru dezvoltarea gânditorilor creativi de la A la Z
Bibliografie
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 28,00 lei29,95 lei (-6,51%)
- 37,00 lei39,95 lei (-7,38%)
- 32,00 lei
Promoţii
-- 28,00 lei29,95 lei (-6,51%)
- 37,00 lei39,95 lei (-7,38%)
- 50,00 lei55,00 lei (-9,09%)
RECENZII