Predarea gandirii creative
35,00 lei
38,00 lei (-7,89%)

Predarea gandirii creative

Predarea gandirii creative
-7,9%
Preț: 35,00 lei
38,00 lei (-7,89%)
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 978-606-048-217-8
Anul publicării: 2021
Pagini: 216

DESCRIERE

Predarea gandirii creative: Dezvoltarea elevilor si studentilor care genereaza idei si gandesc critic - Bill Lucas, Ellen Spencer
 
... acolo unde odată era suficient să știi și să faci lucruri, tinerii au acum nevoie de mai mult decât cunoștințe despre subiect pentru a prospera: au nevoie de capacități. Predarea gândirii creative este primul titlu din seria Pedagogie pentru o lume în schimbare, bazată pe filosofia lui Lucas și Spencer de predare dispozițională a unei abordări pedagogice care urmărește să cultive în cursanți anumite dispoziții pe care dovezile sugerează că vor fi valoroase atât pentru școală, cât și în viață.
 
Cartea este structurată într-un format ușor de accesat, combinând o listă cuprinzătoare de idei practice pentru a stimula planificarea lecțiilor cu îndrumări de specialitate privind integrarea lor în practica dumneavoastră, urmată de o mulțime de sugestii inventive cu privire la modul în care progresul cursanților poate fi evaluat și urmărit de-a lungul drumului atât de elev, cât și de profesor.
 
Autorii merg mai departe pentru a oferi exemple de succes prezentând studii de caz despre inovațiile școlilor în adoptarea acestor abordări și dedică un capitol disipării oricăror îndoieli urgente pe care profesorii le pot avea, expunând potențialele capcane și oferind sfaturi despre cum să le evite.
 
Completată cu o perspectivă bazată pe cercetare și strategii gata de utilizare, Predarea gândirii creative este un puternic apel la acțiune și un manual practic pentru toți profesorii și liderii, atât în ​​cadrul primar, cât și în cel secundar, care doresc să încorporeze o abordare a capacităților în școlile lor.

CUPRINS:
 
Mulţumiri            
Serie introductivă: Capacităţi şi pedagogie    
Schimbarea rolurilor în şcoală         
Scopurile educaţiei                
Care capacităţi contează mai mult?        
Ideea pedagogiilor-semnătură    
Un proces în patru paşi pentru a cultiva capacităţile tinerilor
învăţarea schimbării            
Despre serie                 
Capitolul 1: Gândirea creativă            
Scurtă istorie a gândirii creative                                 
Gândirea creativă în detaliu                             
De ce contează astăzi gândirea creativă                 
Capitolul 2: Cultivarea gânditorilor creativi    
Predarea pentru dezvoltarea capacităţilor    
Cinci pedagogii-semnătură                     
Ecologia gândirii creative                                
Două abordări esenţiale            
Punerea în practică într-o şcoală                        
Concentrarea pe fragmente                                
Capitolul 3: Punerea în practică                                    
Curiozitatea                                        
Stăruinţa                                                    
Colaborarea                        
Disciplina         
Imaginaţia                             
Capitolul 4: Aprofundarea                
Leadership pentru gândirea creativă    
Dezvoltarea profesională pentru gândirea creativă        
Dezvoltarea personală pentru învăţarea în lumea reală
Analizarea pedagogiilor-semnătură pentru cultivarea gândirii creative
Implicarea părinţilor în ideea de gândire creativă    
Experienţe transcurriculare pentru gândirea creativă         
Capitolul 5: Practici promiţătoare                            
Liceul Rooty Mill, Sydney — leadership, obiceiuri vizibile de gândire, învăţare profesională şi tehnologie
Şcoala Thomas Tallis, Londra — leadership, integrare şi pedagogie la nivelul întregii şcoli                            
Şcoala Primară Redlands, Reading - mentalităţi de creştere, învăţare bazată pe cercetare şi cursurile de formare de la Universitatea Redlands
Şcoala Primară Brunswick East, Melbourne — comunităţile de învăţare de vârste diverse, obiceiuri de gândire şi „Filozofia, pentru Copii"    
Şcoala Primară Our Lady ofVictories, Keighley - curriculum orientat pe aptitudini, simţul aventurii şi „săptămâni altfel" tematice    
Şcoala Duloe Church of England, Liskeard - conexiuni creative croscurriculare şi profesori susţinuţi să îşi asume riscuri       
Victorian Curriculum and Assessement Authority, Australia si susţinerea şcolilor pentru a dezvolta pedagogii-semnătură şi abordări
inovatoare pentru evaluarea capacităţilor
New Pedagogies for Deeper Learning, Canada - orientată pe cercetare, claritatea progresului pe baza capacităţilor definite şi angajamentul pedagogiilor de a construi capacităţi        
Four Dimensional Education, SUA — axată pe cercetare, transparenţă în progresul capacităţilor definite şi o alianţă a liderilor din educaţie    
Scoli creative              
Educating Ruby şi Building Learning Power, UK         
Capitolul 6: Semnele succesului                    
Elevii care urmăresc progresul
Profesorii care urmăresc progresul            
Opţiuni de evaluare în lumea reală            
Opţiuni de evaluare ordine                                
Capitolul 7 Provocări creative                 
Anexă: Metode de predare şi învăţare pentru dezvoltarea gânditorilor creativi de la A la Z     
Bibliografie
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0297 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.