Magia ordinii la locul de muncă
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Marie Kondo, Scott Sonenshein
ISBN: 978-606-789-240-6
Editura: Lifestyle
Anul publicării: 2020
Pagini: 256
Categoria: Dezvoltare personala/Leadership
DESCRIERE
Magia ordinii la locul de muncă - Marie Kondo, Scott Sonenshein
... cine nu s-a simțit extenuat de ședințe interminabile, documente dezorganizate, e-mailuri nesfârșite și sarcini inutile? Acestea sunt riscurile la serviciu în zilele noastre și ne pot consuma treptat toată bucuria muncii, ne pot limita șansele de a avansa în carieră și ne pot submina bunăstarea.
Dar se poate și altfel. În Magia ordinii la locul de muncă, Marie Kondo și Scott Sonenshein prezintă povești, studii și strategii care te ajută să scapi de dezordine și să-ți faci loc pentru activitățile cu adevărat importante.
"Kondo și Sonenshein abordează toate zonele activității de la serviciu, de la biroul în sine până la computer și modul în care ne organizăm timpul, telefoanele, e-mailurile, obiceiurile zilnice, procesele de luare a deciziilor, relațiile și, cele mai înspăimântătoare dintre toate, ședințele. Cartea reușește să arate cum pot fi aliniate filosofiile de viață și muncă ale unei persoane." - USA TODAY
Recurgând la Metoda KonMari și cercetări de ultimă oră, Magia ordinii la locul de muncă te va ajuta să depășești dificultățile cu care te confrunți din cauza dezordinii la locul de muncă și să te bucuri de productivitatea, succesul și bucuria pe care le aduc o minte și un birou ordonate.
Marie Kondo este expert în organizare, autor de bestselleruri, star de televiziune nominalizat la premiile Emmy și fondatorul KonMari Media, Inc. Fascinată de organizare încă din copilărie, Marie și-a început cariera de consultant când avea 19 ani, iar în 2015 a fost inclusă în topul Time 100 Most Influential People.
La Lifestyle Publishing au apărut volumele Magia ordinii și Bucuria ordinii.
CUPRINS:
Notă către cititor
Introducere
1. De ce să faceţi ordine?
Cum mi-a schimbat viaţa organizarea spaţiului meu de lucru
De ce ordinea ne îmbunătăţeşte performanţa profesională
Chiar sunt oamenii dezordonaţi mai creativi?
Costul ridicat al dezordinii nemateriale
Dacă faceţi ordine, veţi reuşi să identificaţi un scop
2. Dacă deveniţi recidivist în dezordine
Vizualizarea vieţii profesionale ideale
Organizaţi totul deodată şi nu veţi mai recidiva niciodată
Cum alegeţi ce să păstraţi
Creaţi un mediu în care să vă puteţi concentra
Să înceapă festivalul curăţeniei!
3. Ordine în spaţiul de lucru
Cărţile: descoperiţi care vă sunt valorile cu ajutorul ordinii
Documentele: regula de bază este să aruncaţi totul
împărţiţi komono în subcategorii
Obiecte cu valoare sentimentală
Depozitarea în birou
Cum poate ordinea să vă schimbe viaţa
Experienţa care i-a schimbat viaţa lui Mifuyu
De la ordinea în aspectele fizice la ordinea în cele nemateriale ale spaţiului de lucru
4. Ordine în activitatea digitală
Nu aveţi nevoie de multe fişiere pentru documentele digitale
Folosiţi desktopul pentru a vă bucura
Nu permiteţi e-mailurilor să preia controlul asupra muncii
Mai puţine aplicaţii pe telefon înseamnă mai puţine distrageri
5. Momentul curăţeniei
Aglomerarea activităţilor ne dereglează ziua de muncă
Capcana câştigurilor mai mari decât este necesar
Capcana urgenţelor
Capcana sarcinilor îndeplinite simultan
Adunaţi sarcinile de serviciu la un loc ca să aflaţi care vă e de fapt jobul
Evaluaţi-vă sarcinile pentru a avea mai multă bucurie la serviciu
Nu vă grăbiţi să spuneţi „da"
Adăugaţi o bucurie zilnică
Creaţi un interval liber în calendar
6. Decizii legate de ordine
Majoritatea deciziilor cu miză redusă nu ne merită timpul şi energia
Creaţi un teanc de decizii cu miză medie şi mare
Sortaţi teancul cu decizii
Alegerile privind ordinea: dacă există mai multe opţiuni nu înseamnă întotdeauna că este şi mai bine
Suficient de bine înseamnă suficient de bine pentru majoritatea deciziilor
7. Ordine în reţeaua de cunoştinţe
Cât de mare ar trebui să fie reţeaua de care aveţi nevoie?
Evaluaţi-vă contactele pentru a identifica acele relaţii care aduc bucurie
Cum să creaţi relaţii de calitate
8. Ordine printre şedinţe
Imaginaţi-vă şedinţa ideală
Adunaţi la un loc întâlnirile
Separaţi şedinţele dezorganizate de cele irelevante
Dacă participaţi la multe întâlniri nu înseamnă că sunteţi mai valoros
Oricine poate aduce mai multă bucurie într-o şedinţa
Organizaţi o întâlnire ordonată
9. Ordine în cadrul echipelor
Vizualizaţi echipa ideală
Faceţi un teanc cu echipe
Evaluaţi teancul echipelor
Nu creaţi haos pentru colegii de echipă
încrederea păstrează ordinea în cadrul echipelor
Conflictele nu creează întotdeauna haos
Faceţi ordine în conflictele personale
De obicei, echipele mari sunt foarte dezordonate
10. împărtăşiţi magia ordinii
Permiteţi celorlalţi să se inspire din ordinea dumneavoastră
Manifestaţi preocupare pentru locul de muncă
Apreciaţi-vă colegii
11. Cum să aduceţi şi mai multă bucurie la serviciu
Grija faţă de ceea ce păstrăm ne îmbunătăţeşte performanţa profesională
Cum să adăugaţi şi mai multă bucurie spaţiului dumneavoastră de lucru
Oare ar trebui să vă schimbaţi slujba dacă nu vă aduce bucurie?
Bucuraţi-vă de procesul creării unei vieţi profesionale agreabile
Atunci când teama de părerile celorlalţi vă ţine în loc
Faceti-va timp pentru o introspectie sincera
Moduri prin care facem ordine la serviciu impreuna
Munca si viata dumneavoastra sunt suma alegerilor facute
Mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala
Bucuria de la serviciu aduce bucurie in viata
Introducere
1. De ce să faceţi ordine?
Cum mi-a schimbat viaţa organizarea spaţiului meu de lucru
De ce ordinea ne îmbunătăţeşte performanţa profesională
Chiar sunt oamenii dezordonaţi mai creativi?
Costul ridicat al dezordinii nemateriale
Dacă faceţi ordine, veţi reuşi să identificaţi un scop
2. Dacă deveniţi recidivist în dezordine
Vizualizarea vieţii profesionale ideale
Organizaţi totul deodată şi nu veţi mai recidiva niciodată
Cum alegeţi ce să păstraţi
Creaţi un mediu în care să vă puteţi concentra
Să înceapă festivalul curăţeniei!
3. Ordine în spaţiul de lucru
Cărţile: descoperiţi care vă sunt valorile cu ajutorul ordinii
Documentele: regula de bază este să aruncaţi totul
împărţiţi komono în subcategorii
Obiecte cu valoare sentimentală
Depozitarea în birou
Cum poate ordinea să vă schimbe viaţa
Experienţa care i-a schimbat viaţa lui Mifuyu
De la ordinea în aspectele fizice la ordinea în cele nemateriale ale spaţiului de lucru
4. Ordine în activitatea digitală
Nu aveţi nevoie de multe fişiere pentru documentele digitale
Folosiţi desktopul pentru a vă bucura
Nu permiteţi e-mailurilor să preia controlul asupra muncii
Mai puţine aplicaţii pe telefon înseamnă mai puţine distrageri
5. Momentul curăţeniei
Aglomerarea activităţilor ne dereglează ziua de muncă
Capcana câştigurilor mai mari decât este necesar
Capcana urgenţelor
Capcana sarcinilor îndeplinite simultan
Adunaţi sarcinile de serviciu la un loc ca să aflaţi care vă e de fapt jobul
Evaluaţi-vă sarcinile pentru a avea mai multă bucurie la serviciu
Nu vă grăbiţi să spuneţi „da"
Adăugaţi o bucurie zilnică
Creaţi un interval liber în calendar
6. Decizii legate de ordine
Majoritatea deciziilor cu miză redusă nu ne merită timpul şi energia
Creaţi un teanc de decizii cu miză medie şi mare
Sortaţi teancul cu decizii
Alegerile privind ordinea: dacă există mai multe opţiuni nu înseamnă întotdeauna că este şi mai bine
Suficient de bine înseamnă suficient de bine pentru majoritatea deciziilor
7. Ordine în reţeaua de cunoştinţe
Cât de mare ar trebui să fie reţeaua de care aveţi nevoie?
Evaluaţi-vă contactele pentru a identifica acele relaţii care aduc bucurie
Cum să creaţi relaţii de calitate
8. Ordine printre şedinţe
Imaginaţi-vă şedinţa ideală
Adunaţi la un loc întâlnirile
Separaţi şedinţele dezorganizate de cele irelevante
Dacă participaţi la multe întâlniri nu înseamnă că sunteţi mai valoros
Oricine poate aduce mai multă bucurie într-o şedinţa
Organizaţi o întâlnire ordonată
9. Ordine în cadrul echipelor
Vizualizaţi echipa ideală
Faceţi un teanc cu echipe
Evaluaţi teancul echipelor
Nu creaţi haos pentru colegii de echipă
încrederea păstrează ordinea în cadrul echipelor
Conflictele nu creează întotdeauna haos
Faceţi ordine în conflictele personale
De obicei, echipele mari sunt foarte dezordonate
10. împărtăşiţi magia ordinii
Permiteţi celorlalţi să se inspire din ordinea dumneavoastră
Manifestaţi preocupare pentru locul de muncă
Apreciaţi-vă colegii
11. Cum să aduceţi şi mai multă bucurie la serviciu
Grija faţă de ceea ce păstrăm ne îmbunătăţeşte performanţa profesională
Cum să adăugaţi şi mai multă bucurie spaţiului dumneavoastră de lucru
Oare ar trebui să vă schimbaţi slujba dacă nu vă aduce bucurie?
Bucuraţi-vă de procesul creării unei vieţi profesionale agreabile
Atunci când teama de părerile celorlalţi vă ţine în loc
Faceti-va timp pentru o introspectie sincera
Moduri prin care facem ordine la serviciu impreuna
Munca si viata dumneavoastra sunt suma alegerilor facute
Mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala
Bucuria de la serviciu aduce bucurie in viata
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 50,00 lei55,00 lei (-9,09%)
- 53,00 lei57,00 lei (-7,02%)
- 55,00 lei59,00 lei (-6,78%)
RECENZII