Eticheta in afaceri pentru secolul XXI. Ce se cuvine (sau nu) sa faceti

Eticheta in afaceri pentru secolul XXI. Ce se cuvine (sau nu) sa faceti
Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-588-173-0
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 296

Alertă stoc

?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Eticheta in afaceri pentru secolul XXI. Ce se cuvine (sau nu) sa faceti
Eticheta in afaceri se refera la lucrurile pe care este bine sa le faca un om la un moment dat in mod realist, respectuos si responsabil. Urmand sfaturile din aceasta carte, veti invata sa va comportati firesc in orice situatie. Aveţi un job care, prin natura lui, vă determină să întâlniţi mereu oameni necunoscuţi? Vă doriţi să afişaţi întotdeauna încredere, să convingeţi şi să faceţi cea mai bună impresie? Dacă trebuie să vă reprezentaţi compania la diferite evenimente sociale, să mergeţi la întâlniri cu clienţii sau cu persoanele publice ori să participaţi la reuniuni ample sau mese de afaceri, trebuie să arătaţi, să comunicaţi şi să vă comportaţi impecabil. Însă dacă manifestaţi ignoranţă sau aveţi o conduită nepotrivită, vă veţi periclita şansele de reuşită. Cartea de faţă include nenumărate sfaturi realiste şi tehnici testate, cu ajutorul cărora veţi obţine beneficii multiple.
Veţi afla:
-cum să vorbiţi persuasiv faţă în faţă şi să comunicaţi clar prin telefon şi e-mail -cum să vă îmbrăcaţi adecvat -cum să organizaţi şi să mediaţi întâlniri de afaceri eficiente -cum să vă înţelegeţi cu oamenii dificili şi să rezolvaţi reclamaţiile -cum să vă şlefuiţi deprinderile necesare pentru conferinţe, târguri şi alte evenimente -cum să vă comportaţi la masă -cum să evitaţi tabuurile sociale -cum să respectaţi obiceiurile oamenilor de afaceri străini -cum să vă adresaţi persoanelor importante -cum să depăşiţi situaţiile neprevăzute şi… multe altele.
Lynne Brennan conduce o companie de succes, numită Business Etiquette International, cu sediul în Surrey, Marea Britanie. Instituţia oferă programe de dezvoltare personală şi de instruire în eticheta pentru afaceri. Profesia ei presupune consilierea directorilor executivi pe această temă, iar printre clienţi se numără McDonald’s. Vreme de peste zece ani, Lynne Brennan a susţinut seminare şi sesiuni de consultanţă, atât private, cât şi de grup, ajutând mulţi oameni să-şi corecteze comportamentul şi să-şi maximizeze rezultatele profesionale. Lynne Brennan impresionează prin atitudinea, profesionalismul şi abilitatea cu totul remarcabilă de a interacţiona cu oamenii de afaceri de la orice nivel, atât din Marea Britanie, cât şi din alte ţări.
CUPRINS:
Introducere 1. O zi din viata unui om care munceste 2. Comunicarea verbala si nonverbala 3. Comunicarea la locul de munca 4. Vestimentatia adecvata 5. Interviul de angajare 6. Debutant in mediul de afaceri 7. Comunicarea la distanta 8. Intalnirile eficiente 9. Cum sa va intelegeti bine cu un om dificil 10. Cum sa faceti si sa rezolvati o reclamatie 11. Cinci subiecte delicate 12. Conferinte, expozitii, targuri 13. Reguli de comportament la masa 14. Vinul si alte bauturi alcoolice 15. Tabuuri sociale 16. Divertismentul in mediul de afaceri 17. Participarea la evenimente prestigioase 18. Cum sa va adresati demnitarilor 19. Eticheta pentru afaceri derulate in strainatate Lecturi recomandate

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0472 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.