Curs de vânzări. Cum să vinzi orice oricui

Preț: 38,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Zig Ziglar
ISBN: 978-606-44-0177-9
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2020
Pagini: 104
Categoria: Dezvoltare personala/Leadership
DESCRIERE
Curs de vânzări. Cum să vinzi orice oricui - Zig Ziglar
... unde începe şi unde se termină o vânzare de succes? Dacă vei reuşi să citeşti în refuzul potenţialilor clienţi faptul că nu le-ai oferit încă destulă informaţie pentru a-ţi spune „Da!", vei înţelege esenţa câtorva dintre secretele cele mai preţioase ale oricărui profesionist în vânzări: cât de important este să conştientizezi nevoia, să o analizezi minuţios şi să vinzi soluţii care să o rezolve.
Află de la unul dintre cei mai talentaţi oameni de vânzări ai secolului XX care sunt întrebările pe care trebuie să ţi le pui dacă vrei să vinzi pe bază de concepţie, nu la voia întâmplării. Vei descoperi că succesul în domeniu nu înseamnă să oferi servicii de calitate unor simpli consumatori, ci mult mai mult: să priveşti oamenii cărora te adresezi şi să îi ajuţi să obţină ceea ce vor. Ca să obţii ceea ce vrei.
CUPRINS:
E aceasta carte pentru tine?
CAPITOLUL 1. Ai făcut alegerea corectă
CAPITOLUL 2. Deprinderi importante pentru agentul de vânzări profesionist din prezent
CAPITOLUL 3. A găsi pe cineva dornic să cumpere
CAPITOLUL 4. Depăşirea aversiunii faţă de telefon
CAPITOLUL 5. Vinde pe bază de concepţie, nu de întâmplare
CAPITOLUL 6. întrebările sunt răspunsul. Analiza necesităţii
CAPITOLUL 7. Desfăşurarea unui interviu destins
CAPITOLUL 8. Revelaţia. Conştientizarea necesităţii
CAPITOLUL 9. Vânzarea de soluţii la problemele oamenilor. Soluţionarea necesităţii
CAPITOLUL 10. ABC-uI încheierii vânzărilor. Satisfacerea necesităţii
CAPITOLUL 11. încheierea cât mai frecventă a mai multor vânzări
CAPITOLUL 12. Dincolo de „serviciul" pentru consumator, către „satisfacerea" acestuia
CAPITOLUL 13. Preluarea controlului asupra timpului şi a vieţii tale
CAPITOLUL 1. Ai făcut alegerea corectă
CAPITOLUL 2. Deprinderi importante pentru agentul de vânzări profesionist din prezent
CAPITOLUL 3. A găsi pe cineva dornic să cumpere
CAPITOLUL 4. Depăşirea aversiunii faţă de telefon
CAPITOLUL 5. Vinde pe bază de concepţie, nu de întâmplare
CAPITOLUL 6. întrebările sunt răspunsul. Analiza necesităţii
CAPITOLUL 7. Desfăşurarea unui interviu destins
CAPITOLUL 8. Revelaţia. Conştientizarea necesităţii
CAPITOLUL 9. Vânzarea de soluţii la problemele oamenilor. Soluţionarea necesităţii
CAPITOLUL 10. ABC-uI încheierii vânzărilor. Satisfacerea necesităţii
CAPITOLUL 11. încheierea cât mai frecventă a mai multor vânzări
CAPITOLUL 12. Dincolo de „serviciul" pentru consumator, către „satisfacerea" acestuia
CAPITOLUL 13. Preluarea controlului asupra timpului şi a vieţii tale
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 55,00 lei59,00 lei (-6,78%)
- 55,00 lei60,50 lei (-9,09%)
- 52,00 lei55,00 lei (-5,45%)
RECENZII