Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

…să dai bună ziua, să spargi gheaţa, să începi o conversaţie, să stabileşti o relaţie, toate acestea se învaţă, se perfecţionează şi te fac fericit. Deseori însă teama de a deranja, de a fi judecaţi, de a nu şti ce să spunem ne împiedică să ne apropiem de ceilalţi. Ne simţim neajutoraţi, impresionaţi, ruşinaţi. Isabelle Filliozat oferă o adevărată meditaţie despre raporturile noastre cu ceilalţi. Ea descrie codurile, aceste gesturi şi cuvinte deseori automate de la începutul unui contact, şi exerciţii practice de combatere a timidităţii şi a prejudecăţilor. Într-adevăr, felul nostru de a saluta, de a întinde mâna sau obrazul, de a ne privi interlocutorul influenţează evoluţia relaţiei. Autoarea ne invită să redescoperim politeţea inimii, gustul discuţiei, al conversaţiei pentru a ne simţi mai liberi şi mai fericiţi. Îndrăznind să dăm şi să primim, devenim realmente subiectul şi nu, ca până acum, obiectul vieţilor noastre. O carte pasionantă despre recăpătarea controlului asupra emoţiilor şi a gesturilor noastre, pentru a putea intra în relaţie cu ceilalţi fără a ne teme de ei şi fără a-i judeca.
Isabelle Filliozat este psiholog clinician şi psihoterapeut din 1982. Este autoarea mai multor cărţi, printre care marele ei succes L’Intelligence du coeur (1997), Je t’en veux, je t’aime (2004) şi Il n’y a pas de parent parfait (2008).
CUPRINS:
Introducere Capitolul 1. Bună ziua O cheie a relaţiei, proiectul Fiecare cu bula lui Privirea După privire, vocea Strângerea de mână vorbeşte despre dumneavoastră „Ne sărutăm?" A strânge în braţe Limbajul corpului Zâmbiţi Limbajul înfăţişării Capitolul 2. Ce spui după bună ziua? Cum vă merge? Conversaţia uşoară A FACE, activitatea A FI, intimitatea Capitolul 3. „Câţi prieteni ai?" O Lume Mică Vecinii A face împreună: asociaţii, cluburi şi reţele Prietenii Timiditatea Suferinţa excluderii sociale Invitaţia la cină Relaţiile obosesc şi hrănesc Capitolul 4. De ce „daţi" mereu peste aceleaşi persoane Mini-scenariul Poziţiile de viaţă Legea atracţiei Profeţii auto-împlinite Puterea judecăţii celorlalţi Capitolul 5. Furculiţa de peşte A face ordine Apartenenţă şi individuaţie Incivilităţile, proastele maniere Inconştienţă sau beneficiu ascuns? Inconştienţă Şocul cultural Stres Nepoliticoasă din exces de supunere Rebeliune Toleranţă sau respect? Prea multă politeţe ucide politeţea Problemă de punctualitate Politeţea, respectarea codului Capitolul 6. Legea reciprocităţii A da prea mult îl diminuează pe celălalt A alunga teama de-a deranja Cele trei cuvinte magice: te rog, mulţumesc, pardon Ambivalenţa gratitudinii Capitolul 7. Puterea celorlalţi Când responsabilitatea este diluată Situaţiile sociale ne modelează Influenţa socială Mulţimi şi grupuri Capitolul 8. Să îţi dezvolţi competenţele sociale pentru a-ţi recăpăta propria putere A te pune în proiect, în poziţie EU A intra în contact Penetrarea unui grup constituit A asculta Empatia Încrederea Concluzie

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0570 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.