Cand cumparatorul spune nu
47,00 lei
49,90 lei (-5,81%)

Cand cumparatorul spune nu

Cand cumparatorul spune nu
-5,8%
Preț: 47,00 lei
49,90 lei (-5,81%)
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 978-973-8495-93-7
Editura:
Anul publicării: 2021
Pagini: 318

DESCRIERE

Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins, Ben Katt
 
... o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!
 
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu”. Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
 
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”.
 
Vei afla:
-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
 
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
 
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
 
CUPRINS:
 
Introducere: Ce vei obţine de la aceasta carte    
 
SECŢIUNEA 1: Cumpărătorul spune „nu"     
1.    Cumpărătorul spune „nu"    
2.    Ce înseamnă cu adevărat un „nu"     
3.    Pierdut în iţele vânzării
    
SECŢIUNEA 2: Modelul circular al persuasiunii    
4.    Modelul circular al persuasiunii     
5.    Răspunsul negativ al cumpărătorului ţi se datorează?     
6.    Stabilirea şi menţinerea legăturii empatice cu potenţialul client    
7.    Identificarea nevoilor     
8.    întrebări de explorare     
9.    Cum să reduci rezistenţa cumpărătorului pe parcursul prezentării     
10.    Adresarea întrebărilor de finalizare a vânzării
 
SECŢIUNEA 3: Când cumpărătorul spune „nu"
11.    Restabilirea legăturii empatice     
12.    întrebările de identificare     
13.    Prezentarea răspunsurilor     
14.    Momentul-cheie al solicitării de a cumpăra
15.    Pregătirea pentru cererile de negociere     
16.    Cum să negociezi cu potenţialul client    
 
SECŢIUNEA 4: Cumpărătorul a spus „da"!     
17.    Când cumpărătorii spun „da"!             
18.    Câştigarea dreptului de a primi şi mai multe „da"-uri
Listă de verificare pentru parcurgerea MODELULUI CIRCULAR AL PERSUASIUNII    
Despre autori     
 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0304 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.