Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama
Preț: 54,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
ISBN: 9786064401588
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 496

DESCRIERE

Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama - Sander G. Tideman
 
... imaginaţi-vă o lume în care businessul nu este doar un factor generator de creştere economică, ci şi un factor edificator al societăţii sustenabile şi un administrator priceput - al mediului înconjurător. Un loc în care liderii conştienţi ai mediului de afaceri înţeleg că profitul reprezintă doar o parte din responsabilitatea lor. Un loc în care managerii cred într-adevăr că prosperitatea pe termen lung este posibilă doar atunci când comunităţile şi ecosistemele sunt stabile, sănătoase şi echitabile...
 
CUPRINS:
 
Cuvânt înainte de Sanctitatea Sa Dalai Lama        
Prefaţă de Anders Ferguson        
Citate introductive (Dalai Lama)        
Introducere    
O paradigmă diferită pentru business si pentru economie    
Scopul comun împărtăşit de business şi de societate
PARTEA I. Compasiune sau competiţie
CAPITOLUL 1. Buddha şi bancherul    
1. 1    întâlnirea cu Dalai Lama                    
1. 2    Confruntarea cu teoria economică    
1. 3    Descoperirea scopului în dezvoltarea economică
1. 4    Cum am devenit bancher în China            
1. 5    Business în Tibet        
1. 6    Reînnoirea relaţiei cu Dalai Lama    
1. 7    Dezvoltarea sustenabilă în Mongolia    
1. 8    Banking în stil montagne russe    
1. 9    Inima invizibilă a pieţei?        
1. 10    Maximalizarea câştigului sau a sensului?
1. 11    Compasiune sau competiţie?    
CAPITOLUL 2 Primul dialog: „Compasiune sau competiţie" (Amsterdam, 1999)
2. 1 Dezvoltarea businessului responsabil din punct de vedere social  
2. 2    în drumul spre tripla performanţa    
2. 3    Creşterea roiului societăţii civile    
2. 4    Lărgirea perspectivei: businessul are nevoie de etică        
2. 5    Avantajele compasiunii manifestate în business
2. 6    Schimbarea regulilor jocului        
2. 7    Compasiunea în economie        
2. 8    Cum să creăm pieţe responsabile?    
2. 9    Ce puteţi face la nivel individual?    
PARTEA A II-A. Crearea unei economii care funcţionează pentru toată lumea
CAPITOLUL 3. Drumul spre scop        
3. 1    Este timpul schimbării    
3. 2    Preţuirea adevăratului sens în viaţă        
3. 3    Dacă un lucru poate aduce beneficii, atunci ar trebui să-1 faci    
3. 4    Spiritualitate în business    
3. 5    Revoluţia în ştiinţa minţii    
3. 6    Sisteme motivaţionale    
3. 7    Banii şi fericirea             
3. 8    Indicele de Fericire Naţională Brută    
3. 9    Crearea unei economii care funcţionează pentru toată lumea    
CAPITOLUL 4. Al doilea dialog: „Cum să concepem o economie care să funcţioneze pentru toată lumea" (Irvine, California, 2004)
4. 1    Rolul tehnologiei: antidot sau blestem?    
4. 2    Responsabilitatea globală a businessului    
4. 3    Leadership şi schimbare organizaţională    
4. 4    Rolul femeilor în business    
4. 5    Rolul educaţiei managementului        
4. 6    Ce poţi face tu ca individ?    
PARTEA A III-A. Leadership pentru o lume sustenabilă
CAPITOLUL 5. Scopul comun în business
CAPITOLUL 6. Al treilea dialog: „Leadership pentru o lume sustenabilă" (Haga, 2009)    
PARTEA A IV-A. Educaţia inimii
CAPITOLUL 7. Trăirea scopului comun
...
   

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0203 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.