Arta persuasiunii

Arta persuasiunii
Preț: 40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 280

DESCRIERE

Arta persuasiunii. Cum sa influentezi oamenii si sa obtii ceea ce vrei - Juliet Erickson
… este un ghid practic menit să sublinieze importanta comunicării persuasive în asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie să comunice mai eficient, influentând astfel decizia finală în favoarea sa. Destinate în primul rând oamenilor de afaceri care vor să îsi îmbunătătească abilitătile de relationare sau să îsi mărească sansele de reusită, informatiile prezentate în acest volum pot fi la fel de utile oricui doreste să stie mai multe despre importanta comunicării si despre tehnicile utilizate în arta persuasiunii. Ai putea crede că stii ceea ce-ti doresti în viată, dar ideea, obiectivul, mijloacele, planul de afaceri sau entuziasmul te pot ajuta să reusesti doar în parte. Indiferent ce ai dori să realizezi – fie că vorbim despre o nouă afacere, un proiect comunitar sau o idee inovativă – unicul factor crucial pe baza căruia vei reusi sau vei esua este maniera în care comunici celorlalti ideile tale. Această carte de mare utilitate explică de ce comunicarea este atât de importantă si dezvăluie secretele prin care îti poti dezvolta aptitudinile pentru a te asigura că-ti atingi obiectivul. De la planificarea initiativei, până la sustinerea unei argumentări eficiente atunci când situatia o cere, specialista internatională în comunicare Juliet Erickson prezintă cele mai bune informatii si tehnici de comunicare persuasivă, esentiale pentru a-ti transforma în realitate toate ideile inspirate.
Fragmente din carte:
Iatã care sunt cele sapte principii ale mele referitoare la o comunicare eficientã. Ele se bazeazã pe ani de experientã si pe multele situatii în care am vãzut cum comunicarea poate avea succes sau poate esua. 1. Uitã de reguli. 2. Construieste o relatie de încredere. 3. Fii tu însuti. 4. Concentreazã-te pe individ. 5. Fii hotãrât. 6. Faptele vorbesc cel mai bine. 7. Trãieste clipa. Având în minte aceste principii, comunicarea ta va fi mai puternicã si mai eficientã. De ce? Pentru cã de ele ai nevoie pentru a putea da o formã mesajului tãu si a-l transmite într-un mod clar si convingãtor. Sã trecem acum la descrierea fiecãrui principiu în detaliu. 1. Uitã de reguli Acesta este primul si cel mai important principiu al comunicãrii în secolul XXI. Ceea ce functioneazã într-o situatie nu e garantat cã va functiona si în alta. Ceea ce a convins o persoanã nu o va convinge si pe urmãtoarea. În ziua de azi avem mai mult discernãmânt, suntem mai bine informati si mai ocupati ca niciodatã, iar aplicarea oarbã a regulilor nu va face decât sã ne aducã în situatia în care ne vom întreba de ce nimic nu functioneazã. Este mereu tentant sã înveti „regulile“ si sã le aplici în fiecare caz deoarece cu totii tindem sã rãmânem la ceea ce ne face sã ne simtim confortabil. Dar exact aceastã zonã de confort se poate transforma în cea mai mare amenintare pentru comunicarea eficientã. Ea poate crea o barierã între noi si cealaltã persoanã deoarece, dacã „regulile“ acestei zone de confort au functionat bine într-o situatie, ele vor fi inutile în urmãtoarea sau în cea de dupã aceasta. Am petrecut ani întregi încercând sã înlãtur ideile gresite impuse clientilor mei de cãtre profesori, experti peste noapte, ghiduri de autoperfectionare si de dorinta de a recurge la certitudine si reguli. În foarte multe cazuri, ceea ce clientii mei credeau cã va functiona a dat gres, iar ceea ce erau siguri cã va esua a reusit în mod strãlucit. Ceea ce ei trebuia sã înteleagã era cã singurul lucru care ne poate transforma într-un vorbitor convingãtor depinde fundamental de context, de circumstantã si de oamenii cãrora ne adresãm…
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă si tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultantă unor lideri si manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de stiintă, sportivi, profesori si personalităti publice, pentru a-i ajuta să-si perfectioneze abilitătile de comunicare si să facă fată momentelor dificile din viată.
CUPRINS:
Multumiri Introducere PARTEA ÎNTÂI. DEPRINDEREA CONCEPTELOR DE BAZÃ 1. Ignorarea regulilor 2. Nu poti traversa doar jumãtate de pod PARTEA A DOUA. CUTIA CU UNELTE 3. Construirea unei relatii de încredere 4. Manual de stil 5. Cum sã-ti construiesti un mesaj convingãtor 6. Structurarea mesajului 7. Întrebãrile potrivite 8. Ignorarea regulilor 9. Situatii incomode 10. Rezolvarea problemei fizice 11. Întâlnirile neprevãzute PARTEA A TREIA. MOMENTE CRUCIALE ALE ÎNTÂLNIRII 12. Pregãtirea pentru momentele cruciale 13. Treci la fapte! 14. Ce urmeazã?

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0604 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.