Arta emoțională a persuasiunii

Arta emoțională a persuasiunii
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 296

DESCRIERE

Arta emoțională a persuasiunii - Jason Harris
 
... te învață să devii un maestru al influenței, cultivându-ți obiceiuri care întăresc caracterul și sunt esențiale pentru dezvoltarea personală, dar și pentru succesul durabil în afaceri. Nu este o carte cu ponturi și sfaturi de viață. Arta emoțională a persuasiunii ajută la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalți își doresc să fie influențați. Cartea pornește de la o idee radicală: persuasiunea nu se bazează pe fapte și argumente, ci numai pe caracterul personal.
 
Jason Harris susține că, în secolul XXI, persuasiunea autentică se întemeiază mai mult pe dezvoltarea caracterului decât pe tactici facile de lingușire, manipulare și câștig pe termen scurt. Se sprijină mai degrabă pe captivare decât pe insistență; pe dezvoltarea empatiei și comunicarea valorilor. Pornind de la experiența sa și de la cele mai noi cercetări privind încrederea, influența și formarea obiceiurilor, Harris arată că dacă ești persuasiv într-o cultură măcinată de amăgire înseamnă că respingi etosul acțiunii repezite și te dedici angajamentului de a-ți etala cel mai profund eu și de a adopta o abordare pe termen lung.
 
Jason Harris este CEO al agenției de publicitate Mekanism și cofondator al Creative Alliance. Colaborează îndeaproape cu clienții recurgând la un amestec de suflet și știință, pentru a crea campanii care provoacă și captivează publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusă în lista celor mai bune agenții realizată de Ad Age și a fost nominalizată de două ori în topul celor mai bune locuri de muncă și topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus în topul celor mai influenți 10 lideri cu impact social, precum și în lista celor "100 de oameni care dau măreție publicității". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.
 
Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine într‑un maestru al influenței...
 
CUPRINS:
 
Punctul de pornire    

PRINCIPIUL 1. ORIGINAL
1.    întoarce-te şi înfruntă neobişnuitul         
2.    Puterea persuasivă a povestirii    
3.    Nu fi niciodată pus pe finalizarea contractului
 
PRINCIPIUL 2. GENEROS
4.    Oferă-te celorlalţi                 
5.    Atragerea pozitivităţii        
6.    Doar puţin respect        
 
PRINCIPIUL 3. EMPATIC
7.    Nu e vorba despre mine, ci despre noi     
8.    Imperativul colaborării                     
9.    Terenul comun            

PRINCIPIUL 4. EMOŢIONAL
10.    Importanţa vânării abilităţilor    
11.    Iisus personal            
Cuvânt de încheiere            
Mulţumiri            
Note    

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0428 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.