Ai doar 8 secunde să captezi atentia. Cum sa comunici eficient intr-o lume coplesita de distrageri

Preț: 69,90 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Paul Hellman
ISBN: 9786068709406
Editura: Businesstech
Anul publicării: 2024
Pagini: 240
Categoria: Dezvoltare personala/Leadership
DESCRIERE
Ai doar 8 secunde să captezi atentia. Cum sa comunici eficient intr-o lume coplesita de distrageri - Paul Hellman
Experții în comunicare au stabilit că durata de timp pentru care în zilele noastre o persoană işi poate concentra atenția este, în medie, de 8 SECUNDE. Indiferent că este vorba de o prezentare ținută în fața unui grup, de o întâlnire unu-la-unu, de o conversatie telefonică, un e-mail sau o postare pe rețelele sociale, după această perioadă oamenii îşi pierd interesul dacă nu comunici rapid, succint şi memorabil astfel încât ideile tale să se remarce în potopul de informaţii.
În ce te priveşte, când e rândul tău să îți prezinti ideile, ceilalți îți acordă atenție sau doar se prefac din politețe că ascultă? Ei bine, dacă vrei ca data viitoare când ai ceva de comunicat să o faci mai eficient şi la obiect, învaţă de la Paul Hellman să folosești inteligent cele 8 secunde importante pentru a capta atenția. Această carte îți arată cum să te faci auzit şi ascultat, cum să faci astfel încât audiența să reţină vorbele tale şi să obții rezultate.
Ai doar 8 secunde să captezi atenția! Fă-le să conteze! Autorul ştie ce are de făcut! Aşa că îți va reține și menține atenția cu stilul lui captivant și agreabil, astfel încât vei învăța repede cum să folosești cele trei strategii vitale, concepute de el, care chiar funcţionează!
1. Concentrare nu înseamnă să spui mai puțin, ci să concepi un mesaj convingător. Vei descoperi mai multe tehnici, inclusiv fast-focusTM, o metodă care ajută atât lideri, cât şi echipe manageriale să îşi conceapă mesaje prin care să-şi comunice eficient punctele de vedere și să îşi inspire oamenii să obțină rezultate.
2. Variaţie înseamnă să fii uşor diferit. Folosind variaţia, dai viață unor informații de rutină, poţi şti când să schimbi cursul de la anunţ la discuție și cum să-i implici pe ceilalţi cu ajutorul unor întrebări istețe. Dacă faci o prezentare, trebuie să te remarci din primele secunde.
3. Prezența personală contează deoarece îi asculți pe unii oameni numai datorită carismei lor, în timp ce pe alţii îi ignori. Dar ce este prezenţa personală? Este, de fapt, interpretarea pe care o dau alții modului tău de a acţiona. De exemplu, poți acţiona cu încredere, deşi nu te simți încrezător. Apoi, vei afla cele 10 măsuri care trebuie luate pentru a-ţi îmbunătăți prezenţa personală.
Cartea Ai doar 8 SECUNDE să captezi atenția ilustrează aceste strategii prin tactici ce se pot aplica rapid și memorabil. Plină de învățăminte şi prospețime, fiind o comoară de tehnici utile despre cum să comunici mai eficient şi la obiect, include întâmplări amuzante din viaţa zilnică și îți acaparează atenţia de la prima până la ultima pagină.
O carte ce trebuie neapărat citită de oricine vrea să „îşi vândă” ideile sau pe el însuşi, indiferent că lucrează în lumea corporatistă sau în afara ei!
Paul Hellman oferă consultanţă şi susţine seminare la nivel internațional despre cum să excelezi în comunicări cu mize mari. Până acum, a consiliat mii de lideri şi membri în boardurile directoare de la companii de top din Fortune 500. Publică frecvent în The New York Times, The Wall Street Journal, Washington Post, CNBC. com. De asemenea, semnează rubrica Job Doc pentru varianta online Boston Globe şi este invitat permanent în emisiunile Marketplace de la postul public de radio din Boston WBUR-FM și Business Unusual de la CNN. Locuiește în zona metropolitană a oraşului Boston, Massachusetts.
CUPRINS:
Multumiri
Despre titlu
Despre titlu
De ce ar trebui să citești această carte? Dar dacă nu ai timp?
Avertizare: Alţii iau decizii în privinţa ta în mai puţin de o
secundă - chiar în acest moment
Nu ai timp?
Cum trebuie folosită această carte
3 strategii importante, cu 100 de tactici, bazate pe
o experienţă de peste 25 de ani
Avertizare: Alţii iau decizii în privinţa ta în mai puţin de o
secundă - chiar în acest moment
Nu ai timp?
Cum trebuie folosită această carte
3 strategii importante, cu 100 de tactici, bazate pe
o experienţă de peste 25 de ani
PARTEA I: Captarea atenţiei prin CONCENTRARE
Trecere în revistă a părţii I (capitolele 1-4)
CAPITOLUL 1: Spune mai puţine
Nu pune prea multă sare
Spune-le ceea ce nu ai de gând să le spui
Pentru a spune mai puţine, întâi măsoară
Spune mai multe
Mai multe sau mai puține? Oferă cele mai potrivite detalii
Cât de mult poţi dezvălui din ceea ce gândeşti?
Cât de mult poţi dezvălui din ceea ce gândeşti?
CAPITOLUL 2: Metoda de concentrare rapidă
Pune-te în pielea audienței: răspunde la cele trei întrebări ale ei
Prima întrebare a audienței: De ce ar trebui să ascult asta?
Şi dacă nu există niciun beneficiu real? Atunci, spune-le
oamenilor ce pierd dacă nu te ascultă
Şi dacă nu există niciun beneficiu real? Atunci, spune-le
oamenilor ce pierd dacă nu te ascultă
Nu confunda declaraţia de scop cu agenda
A doua întrebare a audienței: Despre ce vorbeşti mai exact?
Fii răbdător - nu te aştepta ca mesajul tău principal
să-ţi apară în minte dintr-o dată
Nu confunda slide-urile PowerPoint cu mesajul
Ordonează ideile cheie astfel încât să poată fi reţinute
Când o conversație contează - chiar dacă este scurtă -
transmite mesajul principal
Mesajul principal trebuie să fie simplu şi scurt
10 cuvinte sau mai puţine
Studiază sloganurile din reclame
Când mesajul tău contează, repetă-l de mai multe ori
şi în mai multe feluri
Audienţa îşi pune întrebarea: Ce ar trebui să fac
cu această informație?
Chemarea la acţiune se face cu un verb
Metoda de concentrare rapidă: Rezumat
Idei cheie
A doua întrebare a audienței: Despre ce vorbeşti mai exact?
Fii răbdător - nu te aştepta ca mesajul tău principal
să-ţi apară în minte dintr-o dată
Nu confunda slide-urile PowerPoint cu mesajul
Ordonează ideile cheie astfel încât să poată fi reţinute
Când o conversație contează - chiar dacă este scurtă -
transmite mesajul principal
Mesajul principal trebuie să fie simplu şi scurt
10 cuvinte sau mai puţine
Studiază sloganurile din reclame
Când mesajul tău contează, repetă-l de mai multe ori
şi în mai multe feluri
Audienţa îşi pune întrebarea: Ce ar trebui să fac
cu această informație?
Chemarea la acţiune se face cu un verb
Metoda de concentrare rapidă: Rezumat
Idei cheie
CAPITOLUL 3: Alte trei căi pentru a te concentra
Ai doar un minut? Începe cu concluzia
Este bine să vorbeşti despre realizările tale?
Gândeşte o poveste
Oferi opinii? Încearcă formatul XYZ
CAPITOLUL 4: Alege-ți cu grijă cuvintele şi conţinutul
e-mailurilor tale
Evită jargonul
Evită acronimele
Foloseşte cuvinte puternice
Îţi pierzi şirul gândurilor? Încearcă aceste cuvinte
Lipsă de inspiraţie
Perfecţionează-ţi e-mailurile
PARTEA II: Captează atenţia cu ajutorul VARIAŢIEI
Trecere în revistă a părţii a II-a (capitolele 5-10)
CAPITOLUL 5: Fii uşor diferit
Fii individul care schimbă becul
Obişnuiește-te să te simți neconfortabil
Variază entuziasmul
Variază ritmul
Foloseşte trei metode pentru a convinge: cu ajutorul minții,
inimii şi mâinilor
CAPITOLUL 6: Cea mai uşoară cale pentru a explica orice
Prezentarea ta este dificil de înțeles sau de vizualizat?
Încearcă o analogie
Încerci să explici cu ce te ocupi? Foloseşte o analogie
Foloseşte o analogie pentru a evita,, blestemul cunoştinţelor"
Încearcă o analogie
Încerci să explici cu ce te ocupi? Foloseşte o analogie
Foloseşte o analogie pentru a evita,, blestemul cunoştinţelor"
CAPITOLUL 7: Povestiri: Metoda celor 2, 5 paşi
Renunţă la liste şi spune o povestire
Pasul unu pentru a concepe o povestire:
începe cu o problemă
începe cu o problemă
Experimentează diverse introduceri
Pasul doi: încheie povestea cu o idee de afaceri relevantă
Pasul 2. 5: Mută primul rând din povestire la sfârşit şi repede
Să le asamblăm pe toate: Foloseşte metoda celor 2, 5 paşi
Dar dacă vrei să foloseşti o povestire amuzantă?
Respectă cele 10 reguli ale umorului
Să le asamblăm pe toate: Foloseşte metoda celor 2, 5 paşi
Dar dacă vrei să foloseşti o povestire amuzantă?
Respectă cele 10 reguli ale umorului
CAPITOLUL 8: Variază între decizii deschise
dezbaterii şi decizii definitive
Când anunţi o decizie, fii clar: decizia nu este negociabilă
Când anunţi o decizie nenegociabilă explică "de ce"
Pentru a-ţi spori influența, renunță puţin să controlezi totul
Când discuţi o problemă, lasă interlocutorul
să vorbească mai întâi
CAPITOLUL 9: Cele mai bune întrebări şi
cele mai proaste răspunsuri
Găseşte un echilibru între afirmaţii şi întrebări
Înainte să oferi un sfat, pune câteva întrebări
Perfectionează-ţi întrebările
Strategia întrebărilor, începe cu cele mai puţin riscante
Înainte să pui o întrebare riscantă, spune de ce
pui această întrebare
Insistă pentru a obține informaţii precise
În majoritatea timpului, evită să pui întrebări cu încărcătură
Intră în partea întunecată
Când ţi se pune o întrebare, ai mai multe opțiuni
pentru răspuns. Foloseşte-le!
Când întrebarea este prea personală, refuză să răspunzi
CAPITOLUL 10: Sugestii pentru prezentări reuşite
Deschide prezentarea cu aplomb
10 moduri de a deschide prezentarea ta
Surprinde audienţa cu ceva neobişnuit
Nu-i surprinde - fă pe prostul
Nu este suficient să spui - demonstrează
Ai slide-uri? Tratează fiecare slide ca o miniprezentare
Mai multe despre slide-uri: foloseşte trei căi pentru
a capta atenţia
Vorbeşte despre mâncare
Vorbeşte şi mai mult despre mâncare
Stăpâneşte sala
Încalcă o regulă
10 moduri de a deschide prezentarea ta
Surprinde audienţa cu ceva neobişnuit
Nu-i surprinde - fă pe prostul
Nu este suficient să spui - demonstrează
Ai slide-uri? Tratează fiecare slide ca o miniprezentare
Mai multe despre slide-uri: foloseşte trei căi pentru
a capta atenţia
Vorbeşte despre mâncare
Vorbeşte şi mai mult despre mâncare
Stăpâneşte sala
Încalcă o regulă
PARTEA III: Captează atenţia prin Prezenţa Personală
Trecere în revistă a părţii a III-a (capitolele 11-15)
CAPITOLUL 11: Acţionează ca şi când...
Care este opusul prezenţei personale?
Încredere: evită trei greşeli
CAPITOLUL 12: 10 sugestii pentru a-ţi îmbunătăţi
prezenţa personală: autoevaluare
CAPITOLUL 13: Imagine: Comunică faptul că arăţi
şi vorbeşti cum trebuie
Sugestii pentru îmbunătăţirea prezenţei personale #1 -
Criterii nonverbale
Încearcă să-ţi dai seama cum sună vocea ta
Cuvintele tale trebuie să se potrivească cu
semnalele nonverbale
...
...
...
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 50,00 lei55,00 lei (-9,09%)
- 55,00 lei59,00 lei (-6,78%)
- 65,00 lei69,90 lei (-7,01%)
RECENZII